Google+

喜歡做簡單家常便飯的煮婦們,請大家看完後給我一個讚或留言給我吧!!!!! 如果可以的話多給我按按廣告, 十萬個謝謝!!! 

味滋廚房 Maisie BeBe: 芬香桂花雞翼

2013年10月26日 星期六

芬香桂花雞翼

芬香桂花雞翼 
芬香桂花雞翼 

家裡還剩下半瓶糖桂花,就趕緊試驗了一個最簡單的桂花雞翼 真係唔係講笑。桂花味很香,食的時候有淡淡的桂花而且加上甜甜的清香。嘩!!簡直用文字不能形容呀!! 
係咪好浮誇? 自己試吓就知啦!! 



材料: 

雞翼  13 

醃料: 

花彫酒 2tbsp 
糖桂花 2tbsp 
桂花 1茶匙 
生抽 1tbsp 
蠔油 1tsp 
姜 少許 
鹽 少許 

做法: 

雞翼洗乾淨後用牙籤在背面上密密地戮上小洞以便入味,
姜壓成泥備用. 


雞翼裝入碗裡,調入花彫酒,桂花,糖桂花,生抽,蠔油,鹽,姜泥拌勻後醃製(我醃了一晚好入味) 




熱鍋放少許油,下雞翼用小火煎至微黃,再放入醃製雞翼的料汁,大火燒沸後轉小火煮10分鐘,之後再轉大火燒至湯汁濃稠即成。加少許桂花上面靚靚。(緊記要時不時番幾番呀)





(如果沒有桂花就可不放哦.但糖桂花一定要喔!! 
因為香味關鍵靠它了)

芬香桂花雞翼
想快D看到新菜單食譜和資訊,就快來按這 味滋廚房 連結到我的 Facebook Fans Page like 1 like 啦!!  歡迎按"SHARE" 分享到你或朋友的 FB timeline 上喔!!

大家看完後請給我一個LIKE or Comment 吧,謝謝!! 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...