Google+

喜歡做簡單家常便飯的煮婦們,請大家看完後給我一個讚或留言給我吧!!!!! 如果可以的話多給我按按廣告, 十萬個謝謝!!! 

味滋廚房 Maisie BeBe: 懶人版 - 麻油蜜汁雞

2013年12月1日 星期日

懶人版 - 麻油蜜汁雞

麻油蜜汁雞 
懶人版 - 麻油蜜汁雞 

碟頭飯又簡單又快捷,煮隻雞煲個飯加點菜就一餐啦!!! 其實呢排我都幾懶呀!! 麻油麻油當然油啦!! 食雞點可以少這個香香薑蔥油呀!!不過真係超香超好味,麻油蜜汁加上薑蔥油撈飯又食了兩碗飯了。 
麻油蜜汁雞 




材料: 

全雞/雞腿/雞翼 (今次用雞腿 3隻) 

醃料: 

沙薑粉 1茶匙 
酒 1湯匙 

調味: 

蜜糖 4湯匙 
老抽 3湯匙 
麻油 3湯匙+1湯匙 
生抽 1湯匙 
鹽 1/2茶匙 
薑汁 1湯匙 (懶人可用1片薑也可) 
水 1cup 

做法: 

雞洗淨抹乾水分, 用醃料醃透拌調味醃1 小時。 



燒熱鑊用少許麻油, 放入雞煎至金黃色。

加入醃雞汁及適量水(雞腿 3隻用了1cup水)(水不用太多, 剛好在肉的半就好了,否則太希無味喔!!) 



用中火炆約25 分鐘至熟。(時不時要番一番讓雞可均勻上色, 但不可太大力番動,皮易破爛) 

麻油蜜汁雞 
雞腿/雞翼取出淋上汁液即可上碟(全雞要取出待涼, 然後斬件淋上餘下的汁液即可上碟。)

想快D看到新菜單食譜和資訊,就快來按這 味滋廚房 連結到我的 Facebook Fans Page like 1 like 啦!!  歡迎按"SHARE" 分享到你或朋友的 FB timeline 上喔!!

大家看完後請給我一個LIKE or Comment 吧,謝謝!! 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...