Google+

喜歡做簡單家常便飯的煮婦們,請大家看完後給我一個讚或留言給我吧!!!!! 如果可以的話多給我按按廣告, 十萬個謝謝!!! 

味滋廚房 Maisie BeBe: 懶人版 - 叉燒醬炆排骨

2014年8月8日 星期五

懶人版 - 叉燒醬炆排骨

叉燒醬炆排骨
懶人版 - 叉燒醬炆排骨 

叉燒醬真係點煮都係咁好味喔!!! 無論小朋友或大人一定勁like 呀!! 好味喔~~


材料:(材料份量自己可加多或少) 

排骨 7﹣8 條 

薑 2片 

蔥 (伴碟) 

調味料: 

李錦記叉燒醬1-1/2湯匙(可按個人口味酌量添加) 

生抽 1茶匙 

老抽 1茶匙 

雞湯 250ml (1 茶匙雞粉+250ml 水) 

鹽 少許 

做法: 


排骨清洗乾淨,放入滾水飛血水燙1分鐘後撈出沖洗乾淨備用。 薑切片。 

下1湯匙油起鍋, 大火下薑片爆一爆再下排骨快手炒一炒。


加入雞湯250ml 和所有調味料,加蓋轉小火炆20﹣25分鐘。 

最後開蓋大火收汁上碟, 灑蔥花就成了. 
叉燒醬炆排骨
(1Cup=250ml) 
(Tsp: 茶匙,Tbsp: 湯匙)


想快D看到新菜單食譜和資訊,就快來按這 味滋廚房 連結到我的 Facebook Fans Page like 1 like 啦!!  歡迎按"SHARE" 分享到你或朋友的 FB timeline 上喔!!
大家看完後請給我一個LIKE or Comment 吧,謝謝!! 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...